Online Screen Recorder

Sea Of Thieves – The Geekdom Review

0
Συνήθως τα περισσότερα παιχνίδια που βγαίνουν, είτε είναι αρκετά καλά, οπότε έχουν και τα ανάλογα reviews, είτε δεν είναι και τόσο καλά οπότε αντιμετωπίζουν την δέουσα κριτική. Μια φορά στις τόσες όμως, εμφανίζεται ένα παιχνίδι που πραγματικά διχάζει τους πάντες. Και δεν εννοώ τους reviewers και τους gamers. Εννοώ τους ΠΑΝΤΕΣ! Κανείς δεν μπορεί να συμφωνήσει με κανέναν.

Οι μεν οπαδοί που το περίμεναν πως και πως, δεν δέχονται απολύτως καμία κριτική, όσο καλοπροαίρετη και να είναι. Οι δε haters, απλά δεν δέχονται ότι όντως μερικά πράματα τα έχει κάνει πάρα πολύ καλά ο εν λόγω τίτλος. Τελικά ποιος έχει δίκιο…;

Μετά από πολύ σκέψη, μακάρι να ήταν τόσο εύκολο να το πει κάποιος! Αλλά ας δούμε τα πράγματα ένα ένα και όσο το δυνατόν πιο ψύχραιμα.




Για το εγγύς μέλλον, εδώ θα είναι το γραφείο μας!

Καταρχήν τα βασικά! Το Sea Of Thieves είναι ο καινούργιος τίτλος της θρυλικής, συμπαθέστατης αλλά άτυχης Rare. Η Rare ήταν μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον χώρο των video games κατά την δεκαετία του 90′. Κάτω από την προστασία της Nintendo, δημιούργησε μερικά θρυλικά παιχνίδια για τις κονσόλες της (Donkey Kong Country, Golden Eye, Perfect Dark, Conker’s Bad Fur Day και τόσα, μα τόσα άλλα!). Όμως, είχε την τύχη ατυχία να εξαγοραστεί από την Microsoft και να την “αναγκάσει” να βγάζει παιχνίδια δεύτερης διαλογής. Το αποτέλεσμα; Μάλλον σκούριασαν λίγο!

Έτσι, το Sea Of Thieves, στην ουσία είναι το πρώτο παιχνίδι που φτιάχνει μετά από πολύ καιρό και δεν πρόκειται για απλό filler ή Kinect seller για την Microsoft. Ωραία όλα αυτά. Τι συνέβη όμως και το παιχνίδι δείχνει να μην είχε την αναμενόμενη επιτυχία;

Ας δούμε ξεχωριστά τον κάθε τομέα του κι ας προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τι πήγε στραβά και τι πέτυχε ο εν λόγω τίτλος.
Ατμόσφαιρα – Σενάριο




Το κατάστρωμα του πλοίου πριν γεμίσει με θησαυρούς και αίματα! :O

Εδώ τα πράγματα είναι αρκετά απλά. Ατμόσφαιρα τέλεια, σενάριο 0. Πάμε παρακάτω. Τι, όχι; Οk λοιπόν! Let me elaborate on that. Η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού είναι από τις καλύτερες που έχω συναντήσει σε παιχνίδια του είδους. Η αίσθηση του ότι είσαι πειρατής, είναι διάχυτη παντού μέσα στο παιχνίδι. Το κυνήγι του θησαυρού, το άγχος να φτάσεις σώος κι αβλαβής στο Outpost που θέλεις, για να πουλήσεις τον θησαυρό χωρίς να σε κλέψουν – σκοτώσουν οι άλλοι πειρατές. Όταν φτάνεις σε ένα από τα δεκάδες ακατοίκητα νησιά που είναι διάσπαρτα σε όλο τον ωκεανό, σε διακατέχει ένα πρωτόγνωρο άγχος για το τι θα συναντήσεις. Αυτό όμως, όπως θα δούμε παρακάτω, ισχύει μόνο για τις πρώτες ώρες ενασχόλησης με τον τίτλο. Το σενάριο, από την άλλη, είναι μια άλλη, όχι και τόσο ευχάριστη ιστορία. Τουλάχιστον όσο έπαιξα εγώ, δεν βρήκα πουθενά, τίποτα που να έχει σχέση με σενάριο – ιστορία.

Τίποτα απολύτως.

Υπάρχουν κάποιες υποσχέσεις από την Rare για να διορθωθεί αυτό το πολύ σοβαρό θέμα, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει τίποτα. Ούτε καν κάποιο υποτυπώδες σενάριο, δυο κουβέντες ανάμεσα σε 2 NPCs. Πρέπει και επιβάλλεται να αλλάξει αυτό το σοβαρό πρόβλημα.
Γραφικά




Τα γραφικά είναι εξαιρετικά!

Το είπα και πριν, το νερό είναι απλά φανταστικό!Η Rare αποφάσισε να ακολουθήσει έναν διαφορετικό δρόμο στον τομέα των γραφικών. Έτσι επέλεξε cartoony γραφικά με χαριτωμένους χαρακτήρες, χωρίς να τους απασχολεί η αληθοφάνεια που μπορεί να περίμεναν μερικοί.

Το αποτέλεσμα; Ένας από τους πιο όμορφους τίτλους που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Τα γραφικά είναι πεντακάθαρα, με τρομερή λεπτομέρεια και πάρα πολύ καλή κίνηση. Εκφράσεις στα πρόσωπα των παικτών και στους NPCs, βοηθούν να ζωντανέψουν οι χαρακτήρες και να μας κάνουν να αισθανθούμε σαν στο σπίτι μας. Το νερό, αχ το νερό…




Όχι, για να μην με λέτε υπερβολικό! Απλά δείτε το!!!
Το Νερό

Του έριξα με το κανόνι, ακούμπησε στα βράχια και πέταξε!Μετά το θρυλικό Waverace 64, δεν είχε δημιουργηθεί ξανά τέτοιος ντόρος για άλλο νερό στον κόσμο του gaming. Απλά υπέροχο το να βλέπεις τη θάλασσα, στην ουσία ζωντανή και να αλλάζει τόσο συχνά αλλά και τόσο “αληθινά”. Πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να κάθεται να χαζεύει το τοπίο, την στιγμή που οι υπόλοιποι φίλοι μου τις μαζεύουν από ένα μάτσο αγριεμένους σκελετούς. Φυσικά δεν λείπουν τα ανάλογα κοσμητικά επίθετα που με κοσμούν από τους αγαπητούς συμπαίκτες μου. Εξαιρετικής ποιότητας γραφικά, σε όλο το φάσμα του παιχνιδιού, με λεπτομέρειες που δείχνουν ότι η Rare έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά στον τομέα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι μερικές φορές το παιχνίδι αργεί να φορτώσει τα γραφικά (τουλάχιστον στο Xbox One που το δοκίμασα) κι αυτό χτυπάει άσχημα στο μάτι γιατί πολύ απλά φαίνεται.




Μάλλον, ΜΑΛΛΟΝ πρόκειται για bug! Εκτός και αν είναι ο Ιπτάμενος Ολλανδός…

Σε γενικές γραμμές, το Sea of Thieves είναι ένα από τα πιο όμορφα παιχνίδια που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια και ταυτόχρονα από τα πιο ιδιαίτερα!

Ήχος




Εδώ το team τραγουδάει μετά από μια (ακόμα) μάχη με σκελετούς!

Ο ήχος μπορεί να σώσει ένα κακό παιχνίδι ή να κάψει ένα καλό. Είναι από τα πιο βασικά στοιχεία σε ένα παιχνίδι, γιατί είναι αυτός που θα μας βοηθήσει να μπούμε στο πετσί του ρόλου μας.

Πως τα πήγε λοιπόν το Sea of Thieves σε αυτόν τον τομέα;

Έχει σίγουρα πολύ θετικά στοιχεία, αλλά και μερικές ατέλειες που όμως δεν είναι αρκετές στο να χαλάσουν την συνολική εικόνα του τίτλου. Από τη μουσική που παίζει στα νησάκια, τους ήχους της θάλασσας που ακούγονται στα μεγάλα ταξίδια μας, τις μουσικές στα διάφορα καταστήματα μέχρι την μουσική που παίζουν οι χαρακτήρες μεταξύ τους, έχουμε μια αρκετά καλή ποικιλία για να μην γίνεται βαρετή η μουσική υπόκρουση που είναι ντυμένος ο τίτλος.

Εκεί όμως που το χάνει λίγο, είναι στα sound effects που συνοδεύουν τις διάφορες πτυχές του gameplay. Και δυστυχώς, μετά από μερικές ώρες ενασχόλησης, γίνονται επαναλαμβανόμενες σε σημείο ενοχλητικό. Δηλαδή, οι σκελετοί θα κάνουν το ίδιο μουγκρητό, τα όπλα τον ίδιο θόρυβο, ο ίδιος τόνος στις λιγοστές φωνές των NPCs και γενικά μερικές μικρές λεπτομέρειες που αν ήταν διαφορετικά θα άφηνε καλύτερη τελική εντύπωση. Χρειάζεται σίγουρα μεγαλύτερη ποικιλία, ιδιαίτερα στα outposts που παραμένουν μουντά, αλλά και φωνές από τα avatars των ίδιων των παικτών για να σπάσει η μονοτονία αλλά να μας βοηθήσει να δεθούμε ακόμα περισσότερο με τον χαρακτήρα μας.

Gameplay




Έτσι όπως πρέπει να είναι ένα “μοντέρνο” πειρατικό πλοίο: Γεμάτο θησαυρούς!

Η Αχίλλειος Πτέρνα του τίτλου. Μονότονο, επαναλαμβανόμενο και κουραστικό gameplay. Η χαρά της ανακάλυψης γρήγορα αλλάζει σε “πάλι στον merchant πρέπει να πάω;” γιατί, στην ουσία, μόνο αυτό συμβαίνει. Ένα ατελείωτο μπρος πίσω για να πηγαινοερχόμαστε και να πουλάμε θησαυρούς στους merchants των outposts. Οι ίδιοι εχθροί, τα ίδια objectives, τα ίδια προβλήματα ξανά και ξανά.

Skulls, γουρούνια, κότες, φίδια και σεντούκια.

Αυτά, ξανά και ξανά. Είναι κουραστικό να κάνεις τα ίδια. Αλλά και πάλι, θα μπορούσε να δουλέψει το concept αυτό, αν υπήρχε ισχυρότερη η αίσθηση της ανακάλυψης, όπως το είχε πετύχει το Minecraft πχ. Δυστυχώς, ενώ στην αρχή ήμουν ενθουσιασμένος με τα ταξίδια που έκανα, μετά από λίγο κατάλαβα ότι τα νησιά είναι άδεια,. Το γεγονός ότι κι ο χειρισμός είναι προβληματικός, δεν βοηθάει ιδιαίτερα. Σίγουρα χρειάζεται συνήθεια αλλά και πάλι, πολλές φορές δημιουργεί περιττό εκνευρισμό που βγαίνει στην επιφάνεια τις χειρότερες στιγμές (το κολύμπι μέσα στο νερό, ούτε στον εχθρό μου!).

Βέβαια, τα περισσότερα από αυτά τα προβλήματα μετριάζονται όταν έχει παρέα να παίξεις, κι ήμουν αρκετά τυχερός να έχω καλή παρέα να παίξω, αλλά μετά από λίγο απλά δεν φτάνει ούτε αυτό. Σίγουρα όμως, υπάρχουν αρκετοί παίκτες οι οποίοι ευχαριστιούνται με αυτό.

Προς υπεράσπιση του τίτλου, σε αυτό το θέμα, η ίδια η Rare είχε δηλώσει, ότι αυτό θα είναι το θέμα του παιχνιδιού από την αρχή. Πραγματικά όμως, θα περίμενα κάτι περισσότερο από μια εταιρία με την ιστορία της Rare. Υπάρχουν κάποιες μικρές εκπλήξεις, όπως το Kraken που κάνει την εμφάνισή του, αλλά ακόμα κι αυτό είναι μισοτελειωμένο (δοκιμάσαμε να δούμε μέσα στο νερό όταν εμφανίζεται, όλα μαύρα και δεν φαίνεται τίποτα). Κρίμα γιατί πραγματικά περίμενα κάτι πιο πλούσιο, κάτι πιο ζωντανό από έναν τέτοιο τίτλο.




Το πλοίο που περιμένουμε να ξαναβγούμε στο παιχνίδι όταν πεθαίνουμε!
Επίλογος

Το Sea of Thieves δεν είναι για όλους, αυτό είναι σίγουρο. Οι πωλήσεις του είναι πάρα πολύ καλές κι η Microsoftσπρώχνει τον τίτλο όπως μπορεί. Σε μια κονσόλα η οποία πάσχει από έλλειψη καινούργιων τίτλων, το Sea of Thievesήρθε σαν μάνα εξ ουρανού. Το πρόβλημα είναι, ότι ξεκίνησε με πολλά σοβαρά θέματα. Τα οποία και ξεκίνησαν την επομένη της κυκλοφορίας του, γιατί πολύ απλά δεν μπορούσε κανείς να μπει στους servers. Δυστυχώς η συνέχεια ήταν η ίδια, καθώς βγήκαν πολλά από τα προβλήματά του στην επιφάνεια. Αν δεν το υποστηρίξει, όπως το έχει απόλυτη ανάγκη το game, η Rare τότε θα χαθεί και γρήγορα μάλιστα. Όμως προς το παρόν, η Rare δείχνει την απαιτούμενη θέληση να το υποστηρίξει με όλες της τις δυνάμεις, φτάνει να την αφήσει η μαμά Microsoft… Ίσως η καλύτερη δυνατή βάση για ένα νέο concept, όμως θέλει υπομονή από εμάς και πείσμα από την Rare να το βοηθήσει να πετύχει!



Το end game του παιχνιδιού. Το βασικό fortress με τους περισσότερους θησαυρούς!




































πηγη



Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο. 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !