Online Screen Recorder

Destiny 2: Curse of Osiris Review

0
To Destiny 2 είναι ένα πραγματικά βελτιωμένο sequel του πρώτου Destiny, με σωστότερη απόδοση της ιστορίας, ακαταμάχητο gameplay και σαφώς πιο πλούσιο περιεχόμενο σε σχέση με την αρχική έκδοση του προκατόχου του. Εξακολουθεί όμως να πονάει στο end game περιεχόμενο, το οποίο θεωρείται πεπερασμένο για παιχνίδι του είδους και μοιραία επαναλαμβάνεται σε επικίνδυνο βαθμό. Την λύση σε αυτό το πρόβλημα έρχεται να δώσει το πρώτο expansion του Destiny 2, το Curse of Osiris, το οποίο όμως αποδεικνύεται πολύ κατώτερο των προσδοκιών.

Η ιστορία του Curse of Osiris “φωνάζει” από μακριά ότι είναι γραμμένη στο πόδι και έχει μικρή σχέση με το σύμπαν του παιχνιδιού. Στόχος σας είναι να σώσετε τον Οsiris, έναν θρυλικό εν αποστρατεία Warlock που είναι παγιδευμένος στο πλανήτη Ερμή υπό την απειλή των Vex. Εσείς βρίσκετε το Ghost του Osiris με το οποίο σταδιακά προσπαθείτε να τον εντοπίσετε, αλλά και να αποσοβήσετε μία ακόμη καταστροφή που απειλεί τον κόσμο. Σε αντίθεση με τις βασικές αποστολές του Destiny 2 που είχαν συχνά-πυκνά cutscenes και εξιστορούσαν ικανοποιητικά τα γεγονότα, στο Curse of Osiris σας έρχονται άσχημες αναμνήσεις από το πρώτο Destiny, αφού cutscenes υπάρχουν μόνο στην αρχή και το τέλος της ιστορίας και είναι απλά διεκπαιρεωτικές και ανέμπευστες.

Οι λιγοστές αποστολές του Curse of Osiris θα μπορούσαν πραγματικά να διαφοροποιηθούν από τις αποστολές που έχουμε παίξει μέχρι τώρα, αφού δεν διστάζουν να παίξουν με τις έννοιες του χρόνου και του χώρου. Δυστυχώς αυτές οι ιδέες δεν αποτυπώνονται σωστά στο κυρίως gameplay. Συγκεκριμένα, στο νέο πλανήτη Ερμή αρκετές φορές βρίσκεστε στο Infinite Forest, που ουσιαστικά είναι μια πύλη με την οποία ταξιδεύετε στο χρόνο και βλέπετε πώς είναι ο πλανήτης στο παρελθόν και στο μέλλον. Ενώ η ιδέα είναι καλή, στην πράξη έχετε να κάνετε με random generated περιοχές οι οποίες δημιουργούνται μπροστά στα μάτια σας και είναι απίστευτα γραμμικές, με απαρχαιωμένο level design που δεν ταιριάζει σε τίποτα με το level design των περιοχών του βασικού παιχνιδιού.




Οι αποστολές είναι λιγοστές και υπερβολικά γραμμικές.

Προβληματική είναι και η μικρή διάρκεια των αποστολών, οι οποίες συνολικά δύσκολα σας παίρνουν περισσότερο από τρεις ώρες να τις ολοκληρώσετε. Σε αυτό συμβάλλει και το ότι είναι ελάχιστα τα σημεία όπου δεν επιτρέπεται respawn, με αποτέλεσμα και να ολοκληρώνετε πιο γρήγορα κάθε αποστολή, αλλά και να μην νιώθετε το άγχος και την ένταση που πρέπει, αφού ενδεχόμενος θάνατος δεν κοστίζει τίποτα πέρα από χαμένες σφαίρες. Παράπονα υπάρχουν και για τον νέο πλανήτη Ερμή, που είναι απελπιστικά περιορισμένος σε έκταση και έχετε ελάχιστες δραστηριότητες να κάνετε με το πέρας των αποστολών. Η προχειρότητα δε των αποστολών φαίνεται και από το γεγονός ότι στις αποστολές εκτός του Ερμή δεν πηγαίνετε σε νέες περιοχές, αλλά σουλατσάρετε στις ίδιες περιοχές που έχετε παίξει στο Destiny 2, γεγονός που απογοητεύει ακόμη περισσότερο.

Οι δύο νέες αποστολές strike περιέχονται μέσα στις αποστολές του Curse of Osiris και δεν είναι ξεχωριστές όπως ορθώς συμβαίνει στο βασικό παιχνίδι. Αυτό έχει αντίκτυπο στην ποιότητα αυτών των αποστολών, καθώς είναι ελαφρώς πιο γραμμικές σε σχέση με τα καθαρά strike missions και είναι ένα κλικ μικρότερα απ’ ότι έχετε συνηθίσει. Ευτυχώς οι μάχες με τα αφεντικά στα strike missions είναι άκρως απολαυστικές και εξαλείφουν εν μέρει την αρνητικότητα που σας δημιουργείται μέχρι να φτάσετε σε αυτές. Επίσης, με το Curse of Osiris έρχεται και μία νέα δραστηριότητα στα public events (Vex Crossroads), η οποία απαιτεί συνεργασία μεταξύ των παικτών και έχει περισσότερη διάρκεια σε σχέση με τα κλασικά public events που παίζατε μέχρι τώρα, γεγονός που σας εθίζει να ασχοληθείτε περισσότερο με τις συγκεκριμένες δραστηριότητες. Θετική είναι επίσης η επανεμφάνιση των heroic strike missions που υπήρχαν και στο πρώτο Destiny και μπορείτε να παίξετε όλα τα strike missions του Destiny 2 σε μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας και με καλύτερες ανταμοιβές σε εξοπλισμό.

Ο νέος εξοπλισμός και τα πολυδιαφημισμένα “νέα exotic όπλα” είναι μία ακόμη απόδειξη της προχειρότητας με την οποία φτιάχτηκε το Curse of Osiris, αφού δεν είναι τίποτα άλλο από καμουφλαρισμένα exotic όπλα που υπήρχαν στο πρώτο Destiny και επανεμφανίζονται ως νέα όπλα στο Destiny 2, πέρα από ένα μόλις όπλο που είναι όντως νέο. Πραγματικά θλιβερές πρακτικές που πάνε να χαντακώσουν την ομολογουμένως καλή προσπάθεια που έγινε στο Destiny 2.




Το Infinite Forest είναι μια χαμένη ευκαιρία.

Πέρα από τις βασικές αποστολές και τις παράπλευρες δραστηριότητες, το Curse of Osiris φέρνει και ένα μίνι raid (raid lair), το οποίο μπορείτε να παίξετε είτε σαν μέρος του βασικού raid, παίζοντας το ξανά, είτε να παίξετε μόνο αυτό ξεχωριστά παρέα με πέντε ακόμη άτομα. Τo εν λόγω raid είναι αρκετό μικρότερο σε έκταση σε σχέση με το βασικό, αλλά είναι πολύ πιο στιβαρό με καλύτερο level design και μία απολαυστική μάχη με αφεντικό που απαιτεί καλό συγχρονισμό και συνεργασία με την ομάδα για να το βγάλετε με επιτυχία. Αν και πολύ μικρότερο σε μέγεθος, προσωπικά το απόλαυσα περισσότερο από το βασικό raid γιατί δεν αναλώνεται σε επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες που υπάρχουν στο βασικό raid. Προσθήκες υπάρχουν και στις PvP δραστηριότητες του Destiny 2 μέσα από το Crucible. Συγκεκριμένα, προστέθηκε ένας νέος χάρτης για όλους (Pacifica), ενώ ένας ακόμη χάρτης (Wormhaven) είναι διαθέσιμος αποκλειστικά στο PS4. Οι εν λόγω νέοι χάρτες αποτελούν καλές προσθήκες, όντας ελαφρώς πιο ανοιχτοί και με πιο περιορισμένα σημεία κάλυψης σε σχέση με τους προηγούμενους χάρτες, γεγονός που αυξάνει την ένταση και απαιτεί πιο προσεκτικές κινήσεις, χωρίς βέβαια να αλλάζει σε μεγάλο βαθμό ο τρόπος με τον οποίο παίζετε στο Crucible.

Εν κατακλείδι, το Curse of Osiris αποτελεί ξεκάθαρα ένα πισωγύρισμα, θυμίζοντας εποχές Dark Below του πρώτου Destiny. Δυστυχώς, τα λάθη της Bungie επαναλαμβάνονται με ένα άνευρο DLC με λίγες προσθήκες που δύσκολα θα σας κρατήσουν για περισσότερο από μία-δύο μέρες. Συστήνεται αποκλειστικά και μόνο αν είστε φανατικοί του Destiny 2 και διψάτε για νέο περιεχόμενο.


  • Οι μάχες με τα αφεντικά στα strike missions
  • Μικρότερο μεν αλλά πιο απολαυστικό raid
  • Τα Vex Crossroads public events και τα heroic strike missions
  • Ρηχό σενάριο με ελάχιστα cutscenes
  • Άνοστες και γραμμικές αποστολές
  • Λίγο περιεχόμενο
  • Καμουφλαρισμένα exotic όπλα από το πρώτο Destiny που πασάρονται ως “νέα”
  • Η περιορισμένη έκταση του νέου πλανήτη

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 5.5

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4, Xbox One, PC
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Bungie
ΕΚΔΟΣΗ:Activision
ΔΙΑΘΕΣΗ:-
ΕΙΔΟΣ:Shooter
ΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player, multiplayer
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:https://www.destinythegame.com/expansion1
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:5/12/2017


πηγη


Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !