Online Screen Recorder

GP Ρωσίας – Αγώνας – Ο Bottas στην κορυφή του κόσμου!

0

Ο Valtteri Bottas είναι ο μεγάλος νικητής του συναρπαστικού Grand Prix του Σότσι μετά από μια τεράστια μάχη με τον Sebastian Vettel μέχρι την καρό σημαία, αλλά η μάχη των δυο κόπηκε από τον Felipe Massa στον τελευταίο γύρο. 


Πριν την εκκίνηση του αγώνα η McLaren του Alonso παρέδωσε πνεύμα στην είσοδο του pit lane και αναγκαστικά έγινε ένας παραπάνω γύρος σχηματισμού. Στην εκκίνηση του αγώνα ο Bottas πέρασε στην πρωτοπορία αλλά μετά το ατύχημα «απογείωση του Grosjean» με τον Palmer το safety car μπήκε στην πίστα. Ο Lance Stroll είχε ένα σπινάρισμα στον πρώτο γύρο επίσης.






Στην επανεκκίνηση του αγώνα ο Bottas ξέφυγε μπροστά και οι διαφορές άνοιξαν αμέσως. Στον πέμπτο γύρο το πίσω δεξί φρένο του Ricciardo άρπαξε φωτιά και ο Αυστραλός μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών και έλεγχο των φρένων αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Οι Vandoorne και Magnussen δέχθηκαν ποινές 5 δευτερολέπτων γιατί πέρασαν τα όρια της πίστας στη στροφή 2. Στον 9ο γύρο ο Hamilton ανέφερε πρόβλημα θερμοκρασίας και οι μηχανικοί του έδωσαν την οδηγία να κρυώνει το μονοθέσιο στις ευθείες διότι οι θερμοκρασίες ήταν στο όριο.

Στον 17ο γύρο ο Vettel έκανε ταχύτερο γύρο και μείωσε τη διαφορά του από τον Bottas στα 4,3 δευτερόλεπτα και ο Φινλανδός απάντησε άμεσα με ταχύτερο γύρο. Στον 19ο γύρο ο Hamilton ανέφερε πως οι θερμοκρασίες ανέβηκαν και πάλι αλλά έκανε ταχύτερο γύρο με τον μηχανικό του να αναφέρει πως το μονοθέσιο είναι «στο όριο». Από τον 20ο γύρο και μετά οι οδηγοί άρχισαν να παραπονιούνται για προβλήματα στα ελαστικά με τους πρώτους να είναι ο Vettel και ο Verstappen.

Στον 22ο γύρο ο Wehrlein άνοιξε τον χορό των pit και ακολουθήθηκε από τον Massa με μια αλλαγή 2.8 δευτερολέπτων. Στον 24ο γύρο ενημέρωσαν τον Hamilton πως οι θερμοκρασίες άρχισαν να πέφτουν και ο Βρετανός άρχισε να πιέζει και να μαζεύει την διαφορά του από τον Raikkonen.

Από τον 24ο γύρο και μετά ο Vettel άρχισε να μαζεύει την διαφορά του από τον Bottas και ο Φινλανδός μπήκε στα pit στον 28ο γύρο βάζοντας τα supersoft και η αλλαγή έγινε σε 2,5 δευτερόλεπτα. Στον 30ο γύρο μπήκε στα pit ο Raikkonen και στον 31ο γύρο μπήκε ο Hamilton και παρέμεινε πίσω από τον Φινλανδό της Scuderia. Στον 34ο γύρο μπήκε και ο Vettel στα pit και οι μηχανικοί του έκαναν ένα μικρό λάθος στον μπροστινό αριστερό τροχό και βγήκε 8,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bottas έχοντας πολύ πιο φρέσκα supersoft για μια επίθεση στο τέλος του αγώνα.

Από την στιγμή που ο Vettel βγήκε από τα pit η διαφορά των 8,6 δευτερολέπτων μέσα σε έξι γύρους έγινε 1,9 δευτερόλεπτα δείχνοντας ότι ο Γερμανός θα έχει το πάνω χέρι. Η διαφορά ήταν σταθερή στο 1,5 δευτερόλεπτο ανάμεσα στους δυο διεκδικητές του αγώνα και στον 49ο γύρο έπεσε κάτω από το 1 δευτερόλεπτο και πήρε DRS. Στον προτελευταίο γύρο πήρε ξανά DRS και κόλλησε πίσω από τον Bottas αλλά μπήκε ανάμεσα τους ο Massa και έληξε την μάχη για την πρωτοπορία.


Η κατάταξη του αγώνα


Θέση    Οδηγός       Σασί Κινητήρα Διαφορά
1 finland Valtteri Bottas Mercedes Mercedes 1:28’08.743
2 germany Sebastian Vettel Ferrari Ferrari 0.617
3 finland Kimi Raikkonen Ferrari Ferrari 11.000
4 united_kingdom Lewis Hamilton Mercedes Mercedes 36.320
5 netherlands Max Verstappen Red Bull TAG 1’00.416
6 mexico Sergio Perez Force India Mercedes 1’26.788
7 france Esteban Ocon Force India Mercedes 1’35.004
8 germany Nico Hulkenberg Renault Renault 1’36.188
9 brazil Felipe Massa Williams Mercedes
10 spain Carlos Sainz Jr. Toro Rosso Renault
11 canada Lance Stroll Williams Mercedes
12 russia Daniil Kvyat Toro Rosso Renault
13 denmark Kevin Magnussen Haas Ferrari
14 belgium Stoffel Vandoorne McLaren Honda
15 sweden Marcus Ericsson Sauber Ferrari
16 germany Pascal Wehrlein Sauber Ferrari

australia Daniel Ricciardo Red Bull TAG

united_kingdom Jolyon Palmer Renault Renault

france Romain Grosjean Haas Ferrari

spain Fernando Alonso McLaren Honda





πηγη

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !