Online Screen Recorder

Επίσημο: Red Bull RB13

0
Ένα από τα φετινά μονοθέσια που περιμέναμε με αρκετή αγωνία να παρουσιαστεί ήταν η RB13. Οι αλλαγές στους κανονισμούς κινήθηκαν γύρω από την αεροδυναμική, έτσι αναμέναμε την αυστριακή ομάδα να παρουσιάσει κάτι το εντυπωσιακό, αλλά οι Adrian Newey, Pierre Wache και Paul Monaghan, και οι λοιποί σχεδιαστές στο Milton Keynes ακολούθησαν τη συντηρητική οδό, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

Το πρώτο που εντοπίζει κανείς στην RB13 είναι η οπή στη άκρη του ρύγχους. Οι εικασίες γύρω από τον σχεδιασμό που επέλεξαν οι άνθρωποι της Red Bull ήταν αρκετές, ωστόσο από τις φωτογραφίες καταλαβαίνουμε ότι το κανάλι αυτό σταματάει κάτω από το λογότυπο της αυστριακής ομάδας, συνεπώς είναι μόλις μερικών εκατοστών και δεν υπάρχει σύνδεση με το υπόλοιπο μονοθέσιο.



Ίσως να έχει εντυπωσιάσει μερικούς οπαδούς, ωστόσο δε μιλάμε για την ιδιοφυή λύση που θα κάνει τη μεγάλη τη διαφορά. Η ύπαρξη του καναλιού συμβάλλει στη βελτίωση της ροής του αέρα στο κάτω μέρος του μονοθεσίου, αφού βοηθά στην επιτάχυνση του αέρα χαμηλής πίεσης στην περιοχή, πράγμα που πάντα θέλουν οι αεροδυναμιστές.

Όσον αφορά την υπόλοιπη εμπρός αεροτομή, τα κυρίως στοιχεία δεν παρουσιάζουν μεγάλες αλλαγές, αλλά είναι διαφορετικά σε μερικά σημεία, ενώ το πτερύγιο κατά μήκος των endplates έχει μεγαλώσει σημαντικά συγκριτικά με αυτό της RB12. Η εμπρός ανάρτηση είναι φυσικά push-rod, ενώ είναι εμφανής η παρουσία του S-Duct στο ρύγχος. Κάτι ακόμα που βλέπουμε είναι ότι τα στηρίγματα των καμερών στο ρύγχος είναι διαμορφωμένα έτσι, ώστε να περνά αέρας ανάμεσά τους.



Πηγαίνοντας προς το μέσον, οι εισαγωγές στα sidepods εμφανίζουν ελαφρώς πιο τριγωνικό σχεδιασμό, με το επάνω μέρος να μην είναι εντελώς οριζόντιο. Το οριζόντιο και το κάθετο πτερύγιο δεν είναι πλέον εκεί, ενώ το εξωτερικό κάθετο στοιχείο δίπλα από τις εισαγωγές έχει σχεδόν ίδιο σχεδιασμό, με την ένωσή του να μην έχει αλλάξει, όμως τώρα υπάρχει ένα μικρό οριζόντιο στοιχείο λίγο πάνω από το μέσον.

Τα bargeboard είναι πολύ μεγαλύτερα, όντας στην ουσία διπλά, με το εμπρός μέρος να είναι τόσο ψηλό ώστε να φτάνει στο ύψος του επάνω wishbone των μπράτσων της ανάρτησης. Οι καθρέφτες και τα στηρίγματά τους δεν έχουν αλλάξει, εν αντιθέσει με το πάτωμα, καθώς δίπλα από τα sidepods παρατηρούμε ένα καμπυλοειδές κενό που δεν υπήρχε πέρυσι.



Πάνω από το κεφάλι του οδηγού, η εισαγωγή έχει πιο τριγωνική μορφή (πέρυσι ήταν κυκλική), με το άνοιγμα κάτω από την κύρια εισαγωγή και πίσω από το κεφάλι του οδηγού να είναι εμφανώς πιο μικρή φέτος. Το κάλυμμα του κινητήρα είναι διαφορετικό, αφού οι σχεδιαστές στο Milton Keynes δεν κατάφεραν να αντισταθούν στο shark fin, χωρίς για την ώρα να βλέπουμε το T-Wing.

Το πίσω μέρος παραμένει πολύ λεπτό (χαρακτηριστικό των μονοθεσίων της Red Bull), με την πίσω ανάρτηση να είναι φυσικά pull-rod. Μπροστά από τους πίσω τροχούς συναντάμε εννέα διατρήσεις, για τη μικρότερη αντίσταση κύλισης των τροχών.




Η πίσω αεροτομή είναι ασφαλώς πιο χαμηλή και πιο φαρδιά, μα τα κύρια στοιχεία δεν εμφανίζουν διαφορές. Οι οριζόντιες διατρήσεις στο επάνω μέρος των endplates είναι τρεις αντί για τέσσερις, ενώ κάθετες διατρήσεις συναντάμε στο κάτω και πίσω μέρος, δηλαδή ακριβώς πάνω από τον διαχύτη.

Το livery της RB13 είναι σχεδόν ίδιο με αυτό της RB12. Το «σχεδόν» έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα endplates της εμπρός και πίσω πτέρυγας είναι πλέον σε μπλε σκούρο χρώμα και όχι σε κόκκινο (σε αυτά της πίσω αεροτομής υπάρχει μία οριζόντια κόκκινη λωρίδα). Κατά τα άλλα, τίποτα δεν έχει αλλάξει στον χρωματισμό.

Οι οδηγοί της Red Bull Racing για φέτος θα είναι οι Daniel Ricciardo και Max Verstappen.







πηγη

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !