Online Screen Recorder

Honda NC750X

0
Ήρθε στην Ελλάδα!

Αν και παρουσιάστηκε μόλις πριν λίγες εβδομάδες, η νέα μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης της Honda βρίσκεται ήδη ανάμεσά μας!

Οι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά (NC700X) είναι αρκετές και σημαντικές. Mεγαλύτερος κυβισμός κατά 75 κ.εκ., αυξημένη ισχύς και ροπή, διπλοί αντικραδασμικοί άξονες, νέα εξάτμιση, μακρύτερες σχέσεις κιβωτίου, πολλές αναβαθμίσεις στις λεπτομέρειες, ABS στο βασικό εξοπλισμό και αναβαθμισμένο λογισμικό στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) βελτιώνουν περαιτέρω μία από τις πιο προσιτές και ολοκληρωμένες μοτοσυκλέτες πολλαπλών χρήσεων.

Περισσότερες πληροφορίες στα όργανα, ρυθμιζόμενες μανέτες, δικάναλο ABS, νέο υλικό επένδυσης σέλας και ελαστικά εκτός δρόμου συνοψίζουν τις αναβαθμίσεις για το 2014. Παραμένοντας προσιτή στην αγορά και οικονομική στη χρήση, η NC750X συνεχίζει να κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και με τον τρόπο αυτό κρατά σε υψηλά επίπεδα την ποιότητα κατασκευής και συναρμογής υλικών. Τα επιπλέον 75 κ.εκ. στον υγρόψυκτο, δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα με τον 1ΕΕΚ και τις 8 βαλβίδες, επιτεύχθηκαν με την αύξηση της διαμέτρου του κυλίνδρου κατά 4mm. Η μέγιστη ιπποδύναμη είναι πλέον στους 54 Hp (από 51), με τις καμπύλες ισχύος και ροπής να έχουν βελτιωθεί σε όλο το φάσμα των στροφών. Η υποτετράγωνη αρχιτεκτονική του κινητήρα και οι ειδικά διαμορφωμένοι θάλαμοι καύσης συνδυάζονται με στροφαλοφόρο υψηλής αδράνειας και αποδίδουν άφθονη ροπή από τις πολύ χαμηλές στροφές. Για το 2014 οι μηχανικοί της Honda προσάρμοσαν ένα δεύτερο αντικραδασμικό άξονα, χαρίζοντας περισσότερο πολιτισμένη λειτουργία και διατηρώντας ακέραιο τον χαρακτηριστικό παλμό που χαρίζει ο χρονισμός ανάφλεξης στις 270°.


Honda NC750X Χάρη σε εκτεταμένες στοιχειομετρικές αναλύσεις κατά την εξέλιξη του κινητήρα, έχει επιτευχθεί η ακριβής αναλογία μίγματος καυσίμου/αέρα που απαιτείται για πλήρη και καθαρή καύση σε όλες τις στροφές και υπό όλες τις συνθήκες οδήγησης. Η κατανάλωση που δηλώνει η εταιρία είναι εντυπωσιακή (28,9 χλμ./λίτρο) και υπόσχεται αυτονομία 400 χιλιόμετρα με το ρεζερβουάρ των 14,1 λίτρων κάτω από τη σέλα.
 

Πολλά τα αξερσουάρ

Honda NC750X Καθόσον οι μοτοσυκλετιστές αρέσκονται στη βελτίωση του εκάστοτε μοντέλου που έχουν στην κατοχή τους, η Honda δεν θα αφήσει ανικανοποίητους τους μελλοντικούς αγοραστές μιας NC750S και τους προσφέρει μια πραγματικά μεγάλη λίστα γνήσιων αξεσουάρ:
Top case 35 λίτρων, δύο πλαϊνές βαλίτσες 29 λίτρων με διακοσμητικό κιτ, λεβιέ κιβωτίου DCT, ψηλή ζελατίνα, κάλυμμα πλαϊνού φέρινγκ, αεροδυναμικά φτερά προστασίας για τα πόδια, προβολείς ομίχλης LED, τελικό εξάτμισης, θερμαινόμενα γκριπ, παροχή ρεύματος 12V DC, κεντρικό σταντ, συναγερμός, λουκέτο τύπου cryptonite κλπ.
Η NC750X είναι άμεσα διαθέσιμη στην Ελλάδα σε δύο εκδόσεις, μία με μηχανικό κιβώτιο και μία με αυτόματο/σειριακό DCT 6 σχέσεων. Η τιμή καθορίστηκε στα 8.100 € (DCT 9.000 €) και είναι ετοιμοπαράδοτη σε τέσσερις χρωματικές επιλογές.


 



 

πηγη
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !